TTW
TTW

Američki turisti se ohrabruju da istražuju područja izvan Amsterdama i otkriju bogatu kulturnu baštinu Nizozemske, manje poznate regije i ekološki prihvatljive mogućnosti putovanja.

Subota, jul 5, 2025

Američki turisti se podstiču da pogledaju dalje od dobro poznatih ulica Amsterdama i istraže bogato kulturno naslijeđe Nizozemske, manje poznate regije i ekološki prihvatljive putne mogućnosti. Kao dio nove turističke strategije, Nizozemska nudi američkim putnicima priliku da iskuse autentične, neutabane destinacije koje ističu prirodne ljepote i kulturni šarm zemlje, a istovremeno prihvaćaju održive putne prakse. Cilj ove inicijative je smanjiti pritisak na Amsterdam, istovremeno promovirajući uravnoteženiju raspodjelu turizma širom zemlje, nudeći posjetiteljima priliku da uživaju u mirnim gradovima, slikovitim nacionalnim parkovima i ekološki osviještenim putnim opcijama koje su u skladu s rastućim ekološkim problemima.

Holandska ciljana kampanja za američke turiste

Uoči popularnog američkog praznika Dana nezavisnosti, Holandija je pokrenula stratešku turističku kampanju, pridružujući se grupi evropskih zemalja kako bi privukla američke putnike tokom glavne ljetne sezone. Uključene zemlje zajednički rade na predstavljanju Evrope kao raznolike, gostoljubive i sigurne destinacije.

Reklama

Sa svoje strane, Holandija se fokusira na predstavljanje „skrivenih holandskih blaga“ kroz održive putne rute i promociju regionalne kulture. Ova strategija podstiče američke turiste da se odmaknu od tipičnih turističkih zamki Amsterdama i otkriju slikovite lokacije poput obale Zelanda, šuma Veluwe, mirnih jezera Frizije i istorijskog šarma Haga i Utrechta.

Ključni elementi holandskog pristupa turizmu

Strategija turizma izgrađena je na tri glavna stuba:

  1. Skrivena holandska blaga: Predstavljajući autentične destinacije koje turisti manje posjećuju, omogućavajući posjetiteljima da dožive pravu ljepotu Nizozemske, daleko od gužve.
  2. Praksa održivog putovanja: Ističući putovanja vozom, biciklističke rute i ekološki prihvatljiv smještaj koji je u skladu sa rastućom ekološki osviještenom mentalitetom američkih putnika.
  3. Ciljani digitalni marketing: Korištenje napredne analize podataka za kreiranje prilagođenih digitalnih marketinških kampanja, pružajući personalizirane ponude putovanja američkim turistima.

Širenje turizma izvan Amsterdama

Amsterdam je dugo bio centralna tačka holandskog turizma, ali najnoviji podaci otkrivaju primjetnu promjenu. U 2024. godini, kratkoročni najmovi u Amsterdamu značajno su pali sa 2.5 miliona u 2019. na 1.4 miliona. Ovaj pad se pripisuje lokalnim regulatornim promjenama koje ograničavaju mogućnosti najma. Međutim, ostatak Holandije zabilježio je porast ukupnih kratkoročnih rezervacija, premašivši 11 miliona noćenja prošle godine, postavljajući novi nacionalni rekord.

Ova promjena odražava dobro osmišljenu strategiju za smanjenje gužve u Amsterdamu, a istovremeno podsticanje turizma u drugim regijama. Podsticanjem putnika da istražuju manje poznate gradove i prirodne pejzaže, Holandija ne samo da širi koristi turizma, već i osigurava održiviju distribuciju posjetilaca širom zemlje.

Popularne manje poznate destinacije u porastu

Regije poput Zeelanda, Veluwea i Frieslanda bilježe porast turističkog interesa. Ova područja poznata su po svojim mirnim obalnim gradovima, prostranim nacionalnim parkovima i šarmantnim historijskim selima, nudeći američkim turistima priliku da uživaju u autentičnim i mirnim iskustvima. Gradovi poput Haga, sa svojim novim butik hotelima kao što je elegantni De Plesman, pozicioniraju se kao pristupačnije i manje gužve alternative Amsterdamu, nudeći kulturne atrakcije, pristup plaži i živahnu lokalnu scenu po mnogo razumnijoj cijeni.

Ovu promjenu u ponašanju turista podržava i rastući trend domaćih putovanja unutar Holandije. Holandski stanovnici su 15.3. godine potrošili rekordnih 2024 milijarde eura na odmore, a mnogi su se odlučili istražiti svoju zemlju umjesto putovanja u inostranstvo. Ovo je ojačalo turističku strategiju zemlje, koja ima za cilj ohrabriti i domaće i međunarodne putnike da se upuste u putovanje izvan glavnog grada.

Strateška partnerstva i digitalne inovacije

Holandski odbor za turizam i konvencije (NBTC) sarađuje s turističkim kompanijama kako bi kreirao precizno ciljane kampanje za američke putnike. Ove kampanje koriste oglašavanje zasnovano na lokaciji i uvide zasnovane na podacima kako bi efikasno doprle do američkih turista zainteresovanih za evropska putovanja. Nakon uspjeha sličnih strategija u Njemačkoj, Holandija primjenjuje iste tehnike kako bi privukla više američkih posjetilaca.

Održivost ostaje ključni fokus promocije turizma u Holandiji. Kampanje ističu ekološki prihvatljive opcije putovanja kao što su smještaj bez ugljičnog udjela, putovanja vlakom i lokalna kulturna iskustva, privlačeći ekološki osviještene američke putnike.

Šta američki putnici mogu očekivati

Prednosti za putnike iz SAD-a:

Pravovremeno određivanje kampanje za maksimalan doseg

Pokretanje ove kampanje prije 4. jula je strateški potez, jer mnogi putnici iz SAD-a počinju planirati svoje ljetne odmore otprilike u ovo vrijeme. Tajming osigurava da poruka Holandije, zajedno s drugim evropskim destinacijama, stigne do putnika na vrhuncu njihove sezone rezervacija, predstavljajući Evropu kao raznoliku i otvorenu destinaciju spremnu da dočeka turiste.

Štaviše, nedavne promjene u obrascima putovanja između SAD-a i Holandije, uključujući manji broj holandskih turista koji posjećuju Sjedinjene Američke Države, ohrabruju Holandiju da preokrene tok privlačeći više Amerikanaca. Ova promjena nudi jedinstvenu priliku za uravnoteženje turističke razmjene između dvije zemlje.

Održivi rast i odgovorni turizam

Američki turisti se ohrabruju da istražuju područja izvan Amsterdama kako bi otkrili bogato kulturno naslijeđe Nizozemske, manje poznate regije i ekološki prihvatljive mogućnosti putovanja, promovirajući autentična iskustva i održivi turizam širom zemlje.

Fokusirajući se na skrivene dragulje i promovirajući održiva putovanja, Nizozemska mijenja način na koji funkcionira turizam. Američkim putnicima koji traže nešto drugačije od tipičnih europskih destinacija, ova strategija pruža priliku da dožive autentičnu kulturu i šarm Nizozemske, a istovremeno podržavaju odgovorne putne prakse.

Reklama

Podijelite s drugima:

Pretplatite se na naše biltene

PARTNERI

at-TTW

Pretplatite se na naše biltene

Želim primati novosti o putovanjima i trgovačke događaje od Travel And Tour World. Pročitao sam Travel And Tour World'sObaveštenje o privatnosti.

Pretražite s Googlea