Subota, jul 5, 2025
Američki turisti se podstiču da pogledaju dalje od dobro poznatih ulica Amsterdama i istraže bogato kulturno naslijeđe Nizozemske, manje poznate regije i ekološki prihvatljive putne mogućnosti. Kao dio nove turističke strategije, Nizozemska nudi američkim putnicima priliku da iskuse autentične, neutabane destinacije koje ističu prirodne ljepote i kulturni šarm zemlje, a istovremeno prihvaćaju održive putne prakse. Cilj ove inicijative je smanjiti pritisak na Amsterdam, istovremeno promovirajući uravnoteženiju raspodjelu turizma širom zemlje, nudeći posjetiteljima priliku da uživaju u mirnim gradovima, slikovitim nacionalnim parkovima i ekološki osviještenim putnim opcijama koje su u skladu s rastućim ekološkim problemima.
Uoči popularnog američkog praznika Dana nezavisnosti, Holandija je pokrenula stratešku turističku kampanju, pridružujući se grupi evropskih zemalja kako bi privukla američke putnike tokom glavne ljetne sezone. Uključene zemlje zajednički rade na predstavljanju Evrope kao raznolike, gostoljubive i sigurne destinacije.
Reklama
Sa svoje strane, Holandija se fokusira na predstavljanje „skrivenih holandskih blaga“ kroz održive putne rute i promociju regionalne kulture. Ova strategija podstiče američke turiste da se odmaknu od tipičnih turističkih zamki Amsterdama i otkriju slikovite lokacije poput obale Zelanda, šuma Veluwe, mirnih jezera Frizije i istorijskog šarma Haga i Utrechta.
Strategija turizma izgrađena je na tri glavna stuba:
Amsterdam je dugo bio centralna tačka holandskog turizma, ali najnoviji podaci otkrivaju primjetnu promjenu. U 2024. godini, kratkoročni najmovi u Amsterdamu značajno su pali sa 2.5 miliona u 2019. na 1.4 miliona. Ovaj pad se pripisuje lokalnim regulatornim promjenama koje ograničavaju mogućnosti najma. Međutim, ostatak Holandije zabilježio je porast ukupnih kratkoročnih rezervacija, premašivši 11 miliona noćenja prošle godine, postavljajući novi nacionalni rekord.
Ova promjena odražava dobro osmišljenu strategiju za smanjenje gužve u Amsterdamu, a istovremeno podsticanje turizma u drugim regijama. Podsticanjem putnika da istražuju manje poznate gradove i prirodne pejzaže, Holandija ne samo da širi koristi turizma, već i osigurava održiviju distribuciju posjetilaca širom zemlje.
Regije poput Zeelanda, Veluwea i Frieslanda bilježe porast turističkog interesa. Ova područja poznata su po svojim mirnim obalnim gradovima, prostranim nacionalnim parkovima i šarmantnim historijskim selima, nudeći američkim turistima priliku da uživaju u autentičnim i mirnim iskustvima. Gradovi poput Haga, sa svojim novim butik hotelima kao što je elegantni De Plesman, pozicioniraju se kao pristupačnije i manje gužve alternative Amsterdamu, nudeći kulturne atrakcije, pristup plaži i živahnu lokalnu scenu po mnogo razumnijoj cijeni.
Ovu promjenu u ponašanju turista podržava i rastući trend domaćih putovanja unutar Holandije. Holandski stanovnici su 15.3. godine potrošili rekordnih 2024 milijarde eura na odmore, a mnogi su se odlučili istražiti svoju zemlju umjesto putovanja u inostranstvo. Ovo je ojačalo turističku strategiju zemlje, koja ima za cilj ohrabriti i domaće i međunarodne putnike da se upuste u putovanje izvan glavnog grada.
Holandski odbor za turizam i konvencije (NBTC) sarađuje s turističkim kompanijama kako bi kreirao precizno ciljane kampanje za američke putnike. Ove kampanje koriste oglašavanje zasnovano na lokaciji i uvide zasnovane na podacima kako bi efikasno doprle do američkih turista zainteresovanih za evropska putovanja. Nakon uspjeha sličnih strategija u Njemačkoj, Holandija primjenjuje iste tehnike kako bi privukla više američkih posjetilaca.
Održivost ostaje ključni fokus promocije turizma u Holandiji. Kampanje ističu ekološki prihvatljive opcije putovanja kao što su smještaj bez ugljičnog udjela, putovanja vlakom i lokalna kulturna iskustva, privlačeći ekološki osviještene američke putnike.
Prednosti za putnike iz SAD-a:
Pokretanje ove kampanje prije 4. jula je strateški potez, jer mnogi putnici iz SAD-a počinju planirati svoje ljetne odmore otprilike u ovo vrijeme. Tajming osigurava da poruka Holandije, zajedno s drugim evropskim destinacijama, stigne do putnika na vrhuncu njihove sezone rezervacija, predstavljajući Evropu kao raznoliku i otvorenu destinaciju spremnu da dočeka turiste.
Štaviše, nedavne promjene u obrascima putovanja između SAD-a i Holandije, uključujući manji broj holandskih turista koji posjećuju Sjedinjene Američke Države, ohrabruju Holandiju da preokrene tok privlačeći više Amerikanaca. Ova promjena nudi jedinstvenu priliku za uravnoteženje turističke razmjene između dvije zemlje.
Američki turisti se ohrabruju da istražuju područja izvan Amsterdama kako bi otkrili bogato kulturno naslijeđe Nizozemske, manje poznate regije i ekološki prihvatljive mogućnosti putovanja, promovirajući autentična iskustva i održivi turizam širom zemlje.
Fokusirajući se na skrivene dragulje i promovirajući održiva putovanja, Nizozemska mijenja način na koji funkcionira turizam. Američkim putnicima koji traže nešto drugačije od tipičnih europskih destinacija, ova strategija pruža priliku da dožive autentičnu kulturu i šarm Nizozemske, a istovremeno podržavaju odgovorne putne prakse.
Reklama
Četvrtak, juli 17, 2025
Četvrtak, juli 17, 2025
Petak, jul 18, 2025
Petak, jul 18, 2025
Četvrtak, juli 17, 2025