Subota, jul 5, 2025
U hrabroj promjeni turističkog pejzaža, Holandija usmjerava američke putnike dalje od prenapučenog Amsterdama prema mirnim obalnim gradovima, bujnim šumskim stazama i kulturno bogatim historijskim gradovima. Ovaj strateški potez ne samo da ublažava pritisak na glavni grad, već je i u skladu s rastućom potražnjom SAD-a za održivim iskustvima izvan utabanih staza – nudeći posjetiteljima autentičniju holandsku avanturu, a istovremeno jačajući lokalne ekonomije izvan tipičnih turističkih destinacija.
Kako Holandija tiho redefinira turizam kako bi privukla američke putnike izvan Amsterdama tokom ljeta 2025.
Reklama
Holandija ovog ljeta prihvata suptilnu, ali stratešku transformaciju u svom turističkom pristupu, s ciljem privlačenja američkih posjetilaca isticanjem skrivenih dragulja, ekološki osviještenih iskustava i regionalne kulture. Prevazilazeći tradicionalno oslanjanje na Amsterdam, holandske turističke vlasti sada su fokusirane na širenje međunarodne potražnje za putovanjima širom zemlje na način koji je usklađen i s održivošću i s lokalnim blagostanjem.
Umjesto smjelog, blještavog marketinga, Holandija koristi profinjene kampanje zasnovane na podacima kako bi privukla američke turiste koji traže smislena putovanja s malim utjecajem na okolinu. U koordiniranoj ljetnoj inicijativi sa zemljama poput Francuske, Španije, Grčke i Kanade, Holandija cilja Amerikance u vrijeme turističkog buma 4. jula. Napor je utemeljen na pozicioniranju Evrope - posebno mirnijih, slikovitih dijelova Holandije - kao sigurne, održive i kulturno bogate alternative putovanjima.
Holandski odbor za turizam i kongrese (NBTC) blisko sarađuje s partnerima poput Amadeusa kako bi prenio ovu prilagođenu poruku specifičnoj američkoj publici. Cilj: otkriti pravu suštinu Holandije tako što ćete se upustiti izvan turističkih avenija Amsterdama u njena neiskorištena, autentična srca.
Jedna od ključnih poruka koje se promoviraju je ohrabrivanje putnika da zaobiđu previše zasićene turističke zone u korist onoga što zvaničnici nazivaju „skrivenim holandskim draguljima“. To uključuje:
Ova regionalna promjena nije samo stvar estetike – podržana je politikom i pojačana konkretnim brojkama. Amsterdam je zabilježio dramatičan pad broja noćenja kratkoročnog najma, sa 2.5 miliona u 2019. na samo 1.4 miliona u 2024. godini, prema izvještaju. U međuvremenu, ukupan broj kratkoročnih boravaka u ostatku zemlje dostigao je rekordnih 11 miliona noćenja, što otkriva uspjeh podsticanja istraživanja izvan glavnog grada.
Centralni dio holandske turističke strategije je održivost. Shvatajući da sve veći broj američkih putnika daje prioritet održivosti, Holandija aktivno zagovara ekološki odgovoran turizam stavljajući u prvi plan:
Ovaj pristup koji na prvo mjesto stavlja održivost dobro se slaže s vrijednostima rastućeg segmenta američkih putnika - posebno milenijalaca i generacije Z - koji daju prioritet etičnim putovanjima.
Za razliku od prošlih kampanja koje su imale širok obuhvat, Holandija sada koristi tehnologiju kako bi preciznije prilagodila svoj doseg. NBTC je uspostavio partnerstvo s analitičkim firmama i putničkim platformama kako bi identificirao ključne interesne grupe u SAD-u - porodice koje traže kulturne odmore, solo putnike koji traže avanturu ili radnike na daljinu koji žele promjenu krajolika.
Koristeći ciljane digitalne oglase i odabrani sadržaj, Holandija se obraća korisnicima personaliziranim itinererima koji naglašavaju regionalnu raznolikost, pristupačnost i odgovorno putovanje. Na primjer, oglasi usmjereni na Njujorčane mogu se fokusirati na umjetničku scenu Haga, dok oni usmjereni na kalifornijsku publiku mogu promovirati biciklizam u Veluweu ili jedrenje u Frieslandu.
Prelazak na inteligentan marketing zasnovan na namjeri omogućava holandskoj turističkoj zajednici da efikasnije alocira resurse i maksimizira angažman bez preopterećenja infrastrukture.
Iako Amsterdam ostaje globalna ikona, grad aktivno obeshrabruje određene vrste turizma. Posljednjih godina, lokalne vlasti su uvele stroge propise o iznajmljivanju putem Airbnb-a, ograničile grupne ture, pa čak i pokrenule javne kampanje pozivajući turiste koji dovode u pitanje situaciju da "ostanu podalje". Cilj ovih politika je zaštititi kvalitet života stanovnika, a istovremeno očuvati kulturni integritet grada.
Šira nacionalna strategija slijedi taj primjer. Laganim preusmjeravanjem toka posjetilaca na manje poznate destinacije, Holandija može prilagoditi se povećanom turizmu bez ugrožavanja svojih vrijednosti.
Regionalni gradovi i područja već ubiru plodove ove strategije. U Hagu, elegantni smještajni objekti poput hotela De Plesman, inspirisanog art deco stilom, nude profinjeni urbani bijeg s pristupom plaži - nešto što čak ni Amsterdam ne može pružiti. Frizija, koju međunarodni posjetioci često zanemaruju, ponovo doživljava porast interesa zahvaljujući jedinstvenoj mješavini jezera, historijske arhitekture i lokalnih festivala.
Podaci o domaćem turizmu podržavaju ovaj zaokret. U 2024. godini, holandski turisti su potrošili preko 15.3 milijarde eura na putovanja unutar zemlje, u prosjeku 1,500 eura po osobi. Ovaj porast lokalnih putovanja pomogao je u jačanju infrastrukture i diverzifikaciji turističke ekonomije, čineći je otpornijom na fluktuacije u broju međunarodnih posjetilaca.
Tajming je bio ključan. Pokretanje kampanje neposredno prije Dana nezavisnosti SAD-a bio je proračunat potez. S obzirom na to da mnogi Amerikanci planiraju svoje ljetne odmore krajem juna i početkom jula, holandski turistički lideri vidjeli su priliku da pozicioniraju Holandiju kao kulturno bogatu, ekološki prihvatljivu i mirnu alternativu prenatrpanijim evropskim turističkim destinacijama.
Štaviše, s obzirom na izvještaje koji ukazuju na to da manje holandskih državljana planira putovanja u SAD ovog ljeta, kampanja također služi za ponovno uravnoteženje putničke razmjene - dovodeći više Amerikanaca u Holandiju u vrijeme kada je nacija dobro pripremljena da ih odgovorno ugosti.
Holandija ne samo da mijenja narativ putovanja, već postavlja i globalni primjer odgovornog turizma. Kombinacija promjena politika, inovacija digitalnog marketinga i napora regionalnog razvoja osigurava da zemlja može dočekati više posjetilaca bez rizika od prekomjernog turizma.
Kako bi ublažila prekomjerni turizam u Amsterdamu i zadovoljila rastuću potražnju za smislenim, ekološki osviještenim putovanjima, Nizozemska poziva američke turiste da istraže njene slikovite obale, šumovite krajolike i historijske regionalne gradove. Ovaj pristup uravnotežuje rast broja posjetitelja s očuvanjem kulturne baštine i održivošću.
Američki turisti koji traže opušteniji, smisleniji i održiviji bijeg u Evropu smatraju Holandiju sve privlačnijom opcijom. Dok istražuju okolinu Amsterdama - bilo da voze bicikl kroz Veluwe ili uživaju u šarmu obale Zelanda - učestvuju u novoj vrsti turizma: onom koji vrednuje iskustvo iznad spektakla, povezanost iznad gužve i održivost iznad zasićenosti.
Reklama
Petak, jul 18, 2025
Četvrtak, juli 17, 2025
Petak, jul 18, 2025
Petak, jul 18, 2025
Petak, jul 18, 2025